In Gold We Trust, constante kwaliteit en blijvend trendy

In 2012 was het label In Gold We Trust zeer succesvol. En we zijn er zeker van dat de hoodies, truien, broeken of t-shirts toen aan andere eisen voldeden dan nu. Ook nu nog is streetwear van In Gold We Trust trendy, stijlvol en van hoge kwaliteit. Het succes wordt alsmaar groter. Dat bewijst dat dit label telkens weer zichzelf uitvindt. Dit kledingmerk is ook altijd op zoek naar verbetering en houdt daarbij de trend nauw in het oog. Ze zijn telkens een stapje voor als het aankomt op mode. Maar hoe lang houden ze dit zo vol? Wij vermoeden dat er aan dit label geen einde komt. Flexibiliteit is het geheim achter In Gold We Trust.

Telkens weer opnieuw verbeteren

Wat in Amsterdam in 2012 gebeurde is nog altijd een raadsel. Tijdens de Fashion Week kregen de gebroeders Franzel zo’n succes met hun kledinglijn In Gold We Trust, dat ze onmiddellijk daarna een nieuwe collectie moesten uitbrengen. En ook hier ging het van een leien dakje. De kledingstukken sloegen een voor een aan bij het grote publiek. Het waren niet alleen skaters of straatjongeren die voor deze kledij vielen. Ook ouderen, mannen en vrouwen, gingen voor In Gold We Trust. Waar dit label zeer sterk in is, is in het kritisch bekijken van zichzelf. Zij stellen aan hun publiek of doelpubliek de vraag wat streetwear moet zijn. Waaraan moet het voldoen, hoe wil jij dat streetwear is? Ze bundelen de antwoorden en gaan hiermee aan de slag. Zo wordt elk product telkens opnieuw in vraag gesteld en eventueel bijgeschaafd als het nodig is.

Met In Gold We Trust gaat het bergop

In Gold We Trust is nu reeds een internationaal gekend merk van mooie, stijlvolle, stoere, makkelijk dragende kledij. Hun doelstelling was dat ze ooit de lekkerst zittende en mooiste trui op heel de wereld wilden maken. En ze zijn er waarschijnlijk al lang in geslaagd. Het succes spreekt voor zich.